Bitclix

tisdag 6 juli 2010

Eric Saade - Break Of Dawn

Jag hade förmånen vid ett tillfälle att kompa Eric Saade vid ett bröllop. Vi sjöng Jonas Gardells låt "Aldrig ska jag sluta älska dig" och sen Savage Garden - "Truly Madly Deeply" har jag för mig. Underbar kille Eric. Ödmjuk, snäll och trevlig och då, några år sedan, lite osäker vilket han ju har mognat ifrån nu med all den nya erfarenheten. Men trots osäkerheten märkte jag att han hade framtiden för sig. Han såg bra ut, sjöng bra redan då och han hade en otrolig utstrålning. Jag önskar honom all lycka i framtiden det är han värd.
Här har ni den nya videon till Break Of Dawn.
Erics hemsida: ericsaade.com Missa inte hans framträdande på skansen imorgon. Han lovar en ny ännu fetare dans till "Manboy"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade