Bitclix

torsdag 25 november 2010

Sjung karaoke online!


Nu kan du sjunga karaoke online och spela in dig när du sjunger. Vill du gå ännu längre så lägger du upp dina låtar så att andra kan lyssna eller så väljer du att inte göra det. Massor av kända låtar att välja mellan både för killar och tjejer.
Du kan också tävla och det fungerar ungefär som We Sing eller SingStar. Tävla mot dina vänner eller lägg upp dina "hits" så att andra kan få höra vilken "star quality" du har. Kanske inte samma kvalitet som Sing Star, We Sing, Wii U Aing, Band Hero och allt vad de heter men helt okej.

2 kommentarer:

  1. Jag har testat att sjunga karaoke på karaokeparty och jag tyckte att det var kul även om jag tyckte att datorn var orättvis vad gällde min tonsäkerhet. Men det måste ju bero på att det är en dålig mick jag har...eller. men för att vara en online karaoke får den bra betyg av mig.

    SvaraRadera
  2. Andra tips om man vill sjunga karaoke på webben är YouTube (sök karaoke) ofta får man både sång, text och video eller om du kan texten alternativt söker lyrics på t ex google så kan man hitta bra bakgrunder och karaoke på Spotify

    SvaraRadera

Bloggintresserade