Bitclix

söndag 5 december 2010

Jay och Minnah final i idol!

Jag slötittar ibland på Idol och jag försöker att se Jay Smith så ofta jag kan. Mest för att han är Helsingborgare ;)
Finalen känns inget vidare spännande. Minnah har ju inte en chans. Men tänk.....hon åkte ut, fick komma tillbaka och är nu i final. Den resan är ännu häftigare än Jay Smiths.
Jays version av Elvis In the Ghetto var underbar. Allt han rör vid blir till guld. Men Minnahs version av Total eclipse of the heart var underbar. Vilken smärta....sen att den kanske på något sjukt sett anspeglar på filmen Eclipse i The Twillight saga kanske lockar till sig extra fjortis röster.





Lägg gärna in din egen kommentar om vem du tycker ska vinna Idol och varför. Jag tycker att Jay ska vinna men det skulle också vara kul om Minnah vann eftersom det känns som att det är dags för en tjej att vinna nu. Så där har jag helgarderat mig ;)

1 kommentar:

  1. Jay Smith vann idol 2010 efter en jämn kamp. Men Minnah var tycker jag bättre just denna kväll. Hon var mer artist än Jay. Jay sjunger ju bättre men Minnah är en mer kompöett artist. Jag hoppas att det går bra för de båda

    SvaraRadera

Bloggintresserade