Bitclix

söndag 13 mars 2011

Final Melodifestivalen 2011 Eric Saade

Final Melodifestivalen 2011 favorittippade Eric Saade tog hem segern och kommer att representera vårt avlånga land i Düsseldorf. Det var kul att Eric vann eftersom jag har haft glädjen att få spela ihop med Eric. När jag gjorde det visste jag inte att han var signad och att han skulle bli så stor. Han hade karisman, ödmjukheten och glöden men saknade rösten. Rösten är bättre men det finns fortfarande mycket att jobba på om han ska komma upp i till exempel Dannys klass. Men Eric Saade är en artist ut i fingerspetsarna och det skulle inte förvåna mig om han drar hem segern i Eurovision. Bara nerverna håller så att det inte floppar som The Ark.

Jag och min dotter höll på The Moniker. Men det saknades något i finalen. Svårt att sätta fingret på det. Det fanns inte samma glöd som i deltävlingarna. Han hämtade sig på slutet. Men jag hade förväntat mig mer galenskap från The Moniker.

Gillade Dynaztys tolkning av This is my life. dessa grabbarna kommer att gå långt. Från att ha varit förband till The Poodles kommer nog snart de att vara förband till Dynazty. Jakob Samuel från Poodles kommer ni snart få i körslaget på TV 4.....
Här har ni Dynazty med This is my life igen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade