Bitclix

tisdag 1 juni 2010

Spotify inbjudan!


Har testat Voddler. Vet inte om jag gillar det eller inte. Voddler ska ju vara som Spotify fast med film. Spotify älskar jag och är premium medlem. Jag använder Spotify dagligen och lyssnar på musik eller letar efter musik.
Spotify går nu att prova utan en inbjudan eller Spotify Invitation. Det kallas Spotify Open. Dock är användandet begränsat vilket det inte är på samma sätt om man blir inbjuden..
Men jag tänkte av goodwill bjuda in den av er som är först till spotify med en gratis inbjudan. Så här har den som är först en Free Spotify Invite till Spotify.
Klicka på länken sist i detta blogginlägg och du kommer till en sida på Spotify där du fyller i dina uppgifter. Sen är det bara att tuta och köra. Skulle denna Spotify Invite vara tagen så ser du det när du klickat på länken. Lycka till!
Skulle denna Spotifyinbjudan vara tagen så har jag sett att de säljer invites på Tradera och de går för mellan 1 kr-20 kr så det kan det vara värt. Även Voddler invites kan man hitta till en billig peng nu.

https://www.spotify.com/invitation/efyXh4G7rkR9xNsE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade