Bitclix

tisdag 1 juni 2010

Streetdance 3D - Step Up 3-D

Ha ha ha inte ska väl USA vara sämre. Släpper storbrittanien Streetdance 3D så släpper de ännu en uppföljare till Step Up filmerna. Denna gång med den fyndiga titeln Step Up 3-D. Kreativt! Bakom projektet står Walt Disney Pictures som ju bådar för en bra familjefilm utan svordomar och sex ;) Eftersom ni har fått se trailern från Streetdance 3D så ska jag väl inte vara sämre än att jag även bjuder på Step Up 3D trailern.
Vad kom först hönan eller ägget. Vi får väl se vilken av filmerna som håller bäst klass. Min röst så här utan att ha sett någon av filmerna lägger jag på Streetdance 3D men jag skulle inte våga satsa några större summor pengar på det.
StreetDance 3D vs Step Up 3-D vilken satsar du på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade