Bitclix

tisdag 22 juni 2010

The Twillight saga - Eclipse

Med anledning av Taylor Lautner (Jacob Black) och Kristen Stewart (Bella Swan) och deras besök i Sverige för att promota den 3:e delen av Twilight filmerna Eclipse aå känner jag som älskar dessa filmerna att trailern passar in här på Absolute YouTube. Trots att jag är man och är äldre än tonåren samt inte kär i Robert Pattinson (Edward Cullen) så är jag fast i dessa filmerna. Jag har läst alla böckerna i Twilight serien och var totalt förlorad i dessa.
Dock kommer jag inte att se filmen de närmaste dagarna då jag känner att jag kanske inte hör hemma bland alla fanatiska fans i tonåren. Med detta vill jag inte säga att det inte finns fler än jag i min ålder som älskar filmerna utan vi finns gömda och opererar i hemlighet på många ställen i vårt avlånga land.
Jag vill dock rekommendera att ni antingen läser böckerna eller kanske lyssnar på ljudböckerna som också är riktigt bra trots att ni sett filmerna. Levandeljud.se har ljudboken till ett riktigt bra pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade