Bitclix

tisdag 27 december 2011

Jay-Z och Kanye West på kalas!

Hur vill du ha ditt kalas i år? Vill du ha en clown som gör ballongdjur eller kanske en trollkonstnär.......Nej jag vill ha Jay-Z och Kanye West.

Jag läste i en artikel i HD att rapparna Jay-Z och Kanye West fick 4 miljoner pund, drygt 43 miljoner svenska kronor, när de uppträdde på ett 16-årskalas i Dubai. Födelsedagsbarnet är en släkting till ägaren av fotbollslaget Manchester City och när festen skulle hållas sparades det knappast på krutet.
Själv brukar jag ta runt en 1000 kronor om jag ska spela på en fest eller kalas så jag hade nog inte tackat nej till att spela i Dubai. Läs mer om spelningen!

Tänkte passa på att bjuda på lite musik av Jay-Z och Kanye West och har hämtat ett klipp från victoria secret fashion show. På det viset får man både snygga och sexiga underkläder uppvisade för sig samtidigt som man kan njuta av musiken:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade